onsdag 1 november 2017

Månadsrapport Oktober


Förra månaden gick det ganska bra för mig jämfört med index, det är kul att jag har slagit index nästan större delen av månaden förutom i början, i slutet är det spurt på grund av rusningen i FRAM AB.

Jag har ökat i Bure Equity, aktien gick åter ner till runt 100 efter att ha varit på 112, köpte 5 aktier och ökade min utdelning med 10 SEK. som ni ser har jag inte gjort mycket köp som jag tidigare har sagt, denna blogg kommer vara lite lugnare nu under sista delen av året.

Det är kul att det går bra för FRAM, jag har nästan gått 83%+ sedan jag köpte in mig, jag kommer äga aktien långsiktigt och kommer därför inte sälja av, men inte heller investera mer i dagsläget för det lär komma en rekyl snart.

Hur gick det för er under oktober månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar