tisdag 23 oktober 2018

Kort uppdatering

Bildresultat för question mark


Var har jag varit? har jag tröttnat på att blogga?

Ni som följer mig har nog märkt att jag inte har varit aktiv denna månad. Mycket har hänt i mitt liv under månaden, jag slutade mitt tidigare jobb, jag har rest runt en del och jag har även börjat på mitt nya jobb!

Då har det inte funnits tid för att blogga helt enkelt, och när jag är på resande fot har jag inte varit motiverad att skriva inlägg via telefonen. Dock har detta varit positiv då börsen har varit turbulent denna månad, jag har helt enkelt valt att öva mitt psyke genom att ta det lugnt och inte agera kortsiktigt med min portfölj.

Nu kommer det komma en slutlön, och jag kommer göra en del köp på måndag som främst är Svenska innehav. Vilka jag kommer investera i  exakt vet jag inte, men jag kommer att fylla på i Investor åt minstone.

Har även valt att resa i en del östeuropeiska länder, jag gillar den slaviska kulturen och deras mat och att allt är så billigt. Jag kommer eventuellt flytta till östeuropa för att arbeta och leva på mina utdelningar, detta eftersom jag inte gillar värme och värmen i östeuropa blir nog svår den med.

Har fortfarande en del saker att ta igen hemmavid, och saker som jag behöver fokusera på nya jobbet innan jag kommer tillbaka i fas med mitt bloggande. Men kommer vara kul att fortsätta igen, och följa mina blogggrannar!

/Investmentbolagsinvestaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar