söndag 11 mars 2018

Veckorapport V.10



En kort sammanfattning om hur det har gått för min portfölj under veckan, jag slår inte index denna vecka heller, varför vet jag inte. Kan ha att göra med att jag har köpt lite europeiska aktier. Det jag överväger att göra är att byta index mot DJ World Index eftersom jag nu har runt 30% utländska aktier i min portfölj.

Under veckan lär jag få min första utdelning från JnJ, kommer spara denna summa för att återinvestera i Castellum när jag får deras utdelning.

Annars är det inte mycket att säga, det rullar på och jag håller vid min långsiktiga strategi.

Hur har eran börsvecka gått?

Inlägget innehåller affiliatelänkar

2 kommentarer:

  1. Som du efterfrågade för nån vecka sedan, så tycker jag du ska se mer långsiktigt och kanske ge månadsrapport.
    Annars så gå in och se vilka enskilda innehav som gått sämst och varför.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,

      Absolut, det kan vara intressant att kolla på enskilda innehav i veckorapporterna, eller helt enkelt bara köra månads och kvartalsrapporter.

      Radera