tisdag 8 augusti 2017

Första inlägget

Trevligt att ni har valt att titta in på min blogg i detta myller av bloggar som fokuserar på just aktier och sparande.

Jag är en man som arbetar inom IT och har sedan ett år tillbaka fått intresse för aktier. Jag har valt att skapa en blogg för att ni ska kunna följa med på min resa till ekonomisk frihet, denna resa kommer att börja på 0 kronor, och detta kan då vara intressant eftersom många bloggare redan har en ansenlig summa investerad.

Jag vill även bevisa att det går att snabbt bygga upp ett kapital, genom långsiktighet och med en mindre summa pengar!

Jag har sparat sen i april i min portfölj, den är just nu värd cirka 13 000, och målet är att det skall vara 30 000 innan 2018.

Jag kommer uppdatera denna blogg kontinuerligt med uppdateringar, analyser och annat som har just med aktier och sparande att göra!

Följ med på resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar