lördag 26 maj 2018

Veckorapport V21


Denna vecka har inte mycket hänt, börsen har surnat pga av veckans nyheter, jag kör dock på som vanligt. Denna vecka har börsen gått ner, men min portfölj har inte fallit lika mycket och det är kul. Dock kommer maj månad vara en månad där jag inte hänger med index, kommer bli intressant att se min månads och kvartals rapport.

Inga utdelningar denna vecka utan det kommer från Kinnevik under nästa vecka sen blir det ett lugn.

Köpte 3 st JnJ för att öka min exponering och eftersom aktien var nära sitt årslägsta.


Hur har er vecka gått?


2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!

    Jag har inte hunnit se över min vecka än. Det har blivit ofantligt mycket mindre skärmtid nu när det har varit så bra väder. Därför har både aktieövervakning och blogg blivit lidande.

    Må väl! // Frilans

    SvaraRadera
  2. Tjena Investment! Ökade också i JnJ, bara passa på och fynda. Är inte så insatt i kursrörelser förutom då det nalkas köpläge.

    MVH

    SvaraRadera