torsdag 6 september 2018

40.000 Sidvisningar!

Bildresultat för celebration


Jag har nu haft denna blogg i strax 1 år, jag började denna blogg för att motivera mig själv, och vara bättre med sparandet genom att blogga om det. Likt ränta-på-ränta hade jag väldigt få visningar under 2017, dock började dessa stadigt öka för var månad. Genom att jag även blev länkad av andra blogggrannar ökade min exponering, och jag har nu nått 40.000 unika sidvisningar!

Största delen av dessa visningar har varit under sommaren, och trots att vi har haft en riktigt bra sommar kan jag nog utgå från att min blogg ökar i popularitet, detta är riktigt kul och jag är väldigt glad över alla som läser min blogg och lämnar kommentarer med både ris&ros.

Jag hade nog kunnat öka snabbare genom att blogga oftare och göra mer reklam, men målet har inte varit detta, utan antalet följare är bara en kul bonus.

Dock har jag som mål att ge mer värde åt er som följer mig, jag vill förutom mina rapporteringar även fortsätta med min serie om investmentbolag och kanske även andra artikelserier. Sen är ni alla alltid välkomna med konstruktiv kritik, det är jag alltid tacksam för.

Tyvärr lär inte utdelningarna ha samma ökning som min blogg, men dessa kommer på sikt.

Tack alla läsare! ska bli kul att fortsätta resan, och även följa era resor.

Mvh Investmentbolagsinvesteraren.

4 kommentarer:

  1. Tack för ditt transparenta och kloka bloggande. Det uppskattas!

    mvh
    myntaren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren! Du har också många intressanta inlägg!

      Mvh Investmentbolagsinvesteraren

      Radera
  2. Fantastiskt bra jobbat Investmentbolagsinvesteraren! Jag är en som följt dig länge och som tycker att du gjort ett galet bra jobb :) Bara att fortsätta som du gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren! och detsamma. Kul att se hur du kommer allt närmare miljonen, och lite snabbare än vad du trodde från början.

      Mvh

      Radera