torsdag 28 september 2017

Utdelningar Q3

Som ni vet är mitt fokus på investmentbolag, mina utdelningar kommer vara främst på våren, och då är det onödigt att göra ett månadsinlägg av månadens utdelningar då det är flertalet månader som jag inte ens får utdelning på i dagsläget(Men detta lär dock förändras på sikt).

Idag fick jag portföljens första utdelning i dess nuvarande upplägg.


Castellum: 25 SEK

Väldigt liten summa, men det kommer vara kul att kolla på detta inlägget om några år då jag antagligen har flertalet hundra från just Castellum per utdelningstillfälle.

Jag kommer köra på med månadsrapporter av min portfölj, och kvartalsrapporter tills jag har fått en mer frekvent utdelning.

Hur mycket fick ni i utdelning idag? eller har ni några andra utdelningar ni fick denna månad? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar